Otázky a odpovědi pro výrobce hand made


Mohu podpořit tento projekt a díky tomu se zaregistrovat jako prodejce a prodávat na tomto portálu?

  • Ano, můžete a to na tomto odkazu

Co je Start-up?

  • Start-up je začátek. Jsme mladý projekt a rozvíjíme se. Náš zdroj financí jsou příspěvky. Každý výrobce, který u nás chce prodávat své hand made výrobky tedy přispívá na vývoj a rozvoj portálu. Příspěvek je nevratný. 

Kolik stojí členství jako prodejce?

  • Nabízíme tarif s poplatkem za členství na uvedené časové období a bez dalších poplatků při vložení nebo prodeji zboží. Aktuální tarify najdete na tomto odkazu

Proč se platí předem?

  • Zakoupením tarifu - členství podpoříte start-upový projekt BezaRuce. Důvodem je také bezpečnost a férovost mezi výrobcem, námi a zákazníkem. Více o bezpečnosti na našem portálu se dozvíte na tomto odkazu

Potřebuji k prodeji IČO?

  • K zakoupení členství na našem portále IČO potřeba není, prostor si může zakoupit kdokoliv. Právní forma podnikání závisí na vašem zaměření. Třeba umělci IČO nepotřebují. Musíte však splňovat zákonné podmínky pro prodej zboží a všechny následné z tohoto plynoucí povinnosti.

Objednám si členství, co pak?

  • Po úspěšném podpoření projektu BezvaRuce objednání členství a jeho zaplacení vaši objednávku zkontrolujeme a vytvoříme vám uživatelský učet a zašleme vám tyto údaje na váš e-mail, který jste uvedli v objednávce. Tato akce může trvat v závislosti na našich časových možnostech až 24hod. Prosím, vyčkejte. 

Co je ID výrobce?

  • ID je zkratka Identifikace/Identity, což je jedinečné označení výrobce, pod kterým se na portálu prezentujete. ID je vámi zvolený název použitý také v odkazu na váš profil na portálu.

Co je to kredit?

  • Kredit je zakoupený finanční obnos v jisté výši, zobrazený ve virtuální peněžence. Slouží k automatické platbě za prodej zboží v tarifu Marže nebo pro manuální platbu za nadstandartní služby dle vašeho výběru. Tento systém zcela jistě dobře znáte z dobíjecích telefonních sim karet, kdy je nejdříve třeba dobít kredit a až pak je možnost telefonovat. Při vaši registraci na náš portál a výběru tarifu Marže, musíte provést první dobití kreditu. Kredit je možno dobít pro všechny typy tarifu.

Co je to virtuální peněženka?

  • Virtuální peněženka je virtuální prostor, kde se zobrazují informace o výši částky, která vám zbývá při odečítání peněz z prodeje zboží v tarifu Marže nebo nadstandartních služeb. Při objednávce tarifu Marže jste si museli předem dobít kredit - zde se vám jeho výše ukáže. Virtuální peněženka je zobrazena u všech typů tarifů. V případě tarifů na časové období a nedobití kreditu bude její stav 0,-.

    Jak funguje tarif Marže?

    • Při zakoupení tohoto tarifu si zakupujete kredit pro virtuální peněženku. Při prodeji výrobků se z virtuální peněženky odečte 7% z ceny výrobku. Neplatí se za vystavení produtku ani další jiné poplatky. Po vyčerpání kreditu je třeba ho opět dobít, aby jste mohli výrobky prodávat. Při stavu kreditu 0 Kč nebo v těsné výši nad nulou se vaše výrobky na e-shopu nebudou zabrazovat. O nízkém stavu informujeme e-mailem. Dobitý kredit má platnost 2 roky, ovšem do 1 roku od prvního dobítí je třeba kredit o jakoukoliv nabízenou částku opět dobít. Z kreditu je také možno zakoupit nabízení doplňkové služby (reklama v banneru, nadstandartní funkce apod).

    Jak funguje tarif Na rok, Na sezónu?

    • Těmito tarify dostanete členství na určité časové období, ve kterém můžete vystavit a prodávat své výrobky. Neplatíte žádné další poplatky za vystavení ani při prodeji výrobků. I přesto si můžete dobít kredit do virtuální peněženky, ze které pak můžete kdykoliv zakoupit nabízení doplňkové služby (reklama v banneru, nadstandartní funkce apod).

    Pro koho je určen tarif Na pohodu?

    • Tarif Na pohodu je náš speciální tarif na podporu lidí v invalidním důchodu, pro držitele průkazu OZP, chráněné dílny, sociální firmy. Tedy pro všechny, kteří pracují s nebo zaměstnávají znevýhodněné osoby. Pro ověření je potřeba uvést IČO organizace nebo nahrát při objednávce doklad oprávňující tento tarif využívat.

    Můžu si zvolit druh dopravy a cenu za něj?

    • Ano, v administraci vašeho profilu. Zvolíte si nejlepší volbu a tu vám pak systém u vašich produktů nastaví. Ceny za dopravu si také můžete zvolit podle sebe.

    Jak je to s platbou za prodané zboží?

    • Po objednávce zboží zákazníkem vám přijde objednávka do vašeho e-mailu a platba, doprava, reklamace a vrácení zboží je již ve vaši režii.

    Kdo vystavuje fakturu a na koho?

    • Fakturu vystavuje Prodejce a zákazníkem je Kupující vašich produktů. Faktura se přikládá do balíku či zašle elektronicky. Portál BezvaRuce je pouze Zprostředkovatel obchodu a služeb.

    Slyšeli jsme něco o nové verzi portálu, o co jde?

    • Ano, v blízké době budeme celý systém zlepšovat a přidáme další funkce. Plánovaný upgrade je na 10/2021.

    Co je Dodavatelská sekce?

    • Dodavatelská sekce je oddělená součást e-shopu, přes kterou výrobci nahrávají své produkty do e-shopu. Produkty procházejí kontrolou a posléze jsou přesunuty na portál. Kontrola může trvat až 48hod, v závislosti na časovým možnostech. Pro přihlášení potřebujete vaše ID a heslo, které jsme vám zaslali. Dodavatelská sekce bude s nástupem upgrade e-shopu 9/2021 zrušena a nahradí jí login přímo v rozhraní portálu. Dodavatelská sekce již byla zrušena. Nahrazeno přímým loginem a nahráváním produktů do nové administrace.

    Zaručíte mi objednávky?

    • Bohužel tohle vám nezajistí nikdo a nikde. Stejně jako zdraví a štěstí. To, zda se bude budou vaše produkty prodávat závisí na mnoha faktorech. Ale i přesto se budeme snažit aktivně pro toto udělat maximum.

    Jakou děláte portálu reklamu?

    • Prezentujeme se převážně na sociálních sítích a to jak sdílením produktů, tak tvořením upoutávkových příspěvků na daného výrobce. Samozřejmostí jsou obecné reklamy.

    Jakou máte sledovanost portálu?

    • Aktuální počty z Google Analytics hovoří o denním průměru 350 návštěvníků a toto čísla pořád roste.

    Portál prý pomáhá druhým, můžete o tom napsat více?

    • S velkým srdcem podporujeme ty, kteří to potřebují. Darujeme finanční obnosy Dobrému anděli, kterému každý měsíc posíláme peníze a nárazově podporujeme projekt Znesnáze21. Účastníme se také různých aukcí, kdy výtěžek jde na onkoláčky a podobně. O pomoci se můžete dočíst ve článcích v našich Aktualitách na tomto odkazu

    Kolik zaměstnanců má portál BezvaRuce?

    • Žádného. Náš tým osmi dobrovolníků a ambasadorů dělá pro vás vše ve svém volném čase a zadarmo.

    Jak nakládate s financemi?

    • Všechny finance získané z podpory start-upu formou zakoupení členství na tomto portálu dáváme do vývoje e-shopu a do podpory potřebným. Část peněz také jde na reklamu, provozní potřeby, grafika, programátory, účetní, právníka. Peníze za zakoupenou podporu formou členství jsou tedy nevratné.

    Máte vlastní sklad?

    • Ne, všechny produkty na tomto portále mají výrobci skladem u sebe. Portál v současné chvíli nedisponuje vlastním skladem.

    Kolik prodejců u vás může prodávat?

    • Z důvodu konkurenceschopnosti výrobců, počtu produktů a přehlednosti jsme se rozhodli pro omezení počtu výrobců na 1000. Aktuálně je kapacita naplněna na 14%.